המדריך ליצירת שיתופי פעולה

לא הכל עולה כסף – המדריך ליצירת שיתופי פעולה

יש כח עצום בעבודה עם קולגות מתחום העסק או אנשים שיהוכלים להרוויח ערך מהמעשה שלכם.

ראשית נציב מטרה ונחליט – מה אנחנו רוצים לעשות?

דוגמה לשיתוף פעולה בין עסקים. קידום אורגני. לקבל קישורים לאתר שלכם מעסקים נוספים שאתם עובדים איתם.

הדבר תורם לקידום אורגני – אך יש לעשות זאת בכוחמה ולא להתחיל לבקש קישורים הרגע אחד מכל אתר.

לפרטים נוספים היכנסו לאמאמר על קידום אורגני

 

חשיפה –
דרך מצויינת להגיע לאנשים חדשים היא לבקש מקולגות או מאנשים הקשורים לעסק שלכם להמליץ ולתייג אתכם.
 

המלצות – 

לפני שאתם צוללים לפסקה הזאת – הרשו לי לשאול אתכם – בפעם האחרונה שרכשתם מלון בחו"ל. איך בחרתם אותו?

לפי חוק המספרים הגדולים. אם לקוח לא יהיה מרוצה משירות או מוצר הוא מהר מאוד יכנס לרשת ויודיע זאת לכולם. אך אם הוא מרוצה מהמוצר / שירות, רוב הסיכויים שהוא ישמור זאת לעצמו. לכן, אנו – בעלי העסקים – המחוייבות שלנו לבקש באופן אקטיבי המלצות. זוכרים שקיבלתם למלא משוב לאחר שיעור או הרצאה? ככה.

אילו סוג המלצות לקבל? הכל. בין אם זה חוות דעת על השירות – לבקש מהלקוח אישור לפרסם זאת באתר שלכם.

בין אם זה להפנות את הלקוח לדף הפייסבוק או לגוגל ולבקש שימלא המלצה עליכם.

 

שיתופי פעולה יצירתיים

לאחר שמגדירים מה אנחנו רוצים להשיג – אז ניתן למצוא שיתופי פעולה יצירתיים. 

לדוגמא – אחת מהלקוחות שלי היא חברה המתקינה מתקני משחק וכושר בגנים ציבוריים.

בשביל לזכות במכרז בעיר מסוימת היא רצתה לצאת בקמפיין לקידום ליין חדש של מתקני כושר. 

 

כדי להניב את המקסימום ערך מהסיטואציה הזאת. יצרתי קשר עם מאמני כושר אישיים באותה עיר וביקשתי מהם שיביאו את הציוד שלהם ויבואו להצטלם לסרטון תדמית. אני קיבלתי אנשים מקומיים יפים וחטובים המשתמשים במתקנים של הלקוח שלי – והם קיבלו צילום מקצועי שלהם מתאמנים ותמונות – שהם יכולים להשתמש לקידום העסק שלהם.

 

מאמרים נוספים

5 עקרונות לפרסום במדיה חברתית

5 עקרונות לפרסום במדיה חברתית פרסום במדיה חברתית היא הדרך שלכם לדבר ישירות אל הלקוחות שלכם. גם הקיימים וגם הפוטנציאלים.  כשאני מדבר מדיה חברתית אני

Read More »

קידום אורגני

קידום אורגני – איך תדעו אם עובדים עליכם או לא הייתי רוצה לפרט לכם פה כמה נקודות חשובות על מהו קידום אורגני ובכך לתת לכן

Read More »

המדריך ליצירת שיתופי פעולה

המדריך ליצירת שיתופי פעולה לא הכל עולה כסף – המדריך ליצירת שיתופי פעולה יש כח עצום בעבודה עם קולגות מתחום העסק או אנשים שיהוכלים להרוויח

Read More »