5 עקרונות לפרסום במדיה חברתית

פרסום במדיה חברתית היא הדרך שלכם לדבר ישירות אל הלקוחות שלכם. גם הקיימים וגם הפוטנציאלים. 

כשאני מדבר מדיה חברתית אני מדבר על כל הסוגים. גם אם זה פייסבוק או פינטרסט. או אולי יוטיוב.

להכיר את הלקוח. מה הרגלי צריכת המדיה שלהם? האם בשעות העבודה או בבית? האם דרך המחשב או למכשיר הנייד?

מה המוצר/ השירות שלכם? כמה הוא ויזואלי? איזה תוכון אתם יכולים לייצר עליו? האם סרטוני הדרכה? האם תמונות? האם מאמרים?

עקרון אחרון – כל פוסט מתחיל ונגמר במטרה שבשבילה הוא נוצר. אם אתם בעלי עסק ואתם משקיעים זמן וכסף במדיה החברתית – היתי מאמין שמטרת העל שלכם היא למשוך עוד לקוחות ולעשות יותר כסף. להראות כמה אתם יפים ומוכשרים זה דבר אחד. לעשות כסף מתכנון אסטרטגי נכון זה דבר אחר.

מאמרים נוספים

5 עקרונות לפרסום במדיה חברתית

5 עקרונות לפרסום במדיה חברתית פרסום במדיה חברתית היא הדרך שלכם לדבר ישירות אל הלקוחות שלכם. גם הקיימים וגם הפוטנציאלים.  כשאני מדבר מדיה חברתית אני

Read More »

קידום אורגני

קידום אורגני – איך תדעו אם עובדים עליכם או לא הייתי רוצה לפרט לכם פה כמה נקודות חשובות על מהו קידום אורגני ובכך לתת לכן

Read More »

המדריך ליצירת שיתופי פעולה

המדריך ליצירת שיתופי פעולה לא הכל עולה כסף – המדריך ליצירת שיתופי פעולה יש כח עצום בעבודה עם קולגות מתחום העסק או אנשים שיהוכלים להרוויח

Read More »